Online marketing z Brna může sice zajímavě znít jako slovní obrat, ale dokud jej nenaplníte v praxi, je to pouhá spekulace. Jak si takový „onlajn marketing“ vlastně představit?
SEO. Tato zkratka tří slov Search Engine Optimization je na internetu hybnou silou. Bez ní se stěží obejde obchodník, provozovatel služeb, výrobní sféra, úřady, informační a diskuzní portály a další webové zdroje. SEO můžeme zjednodušeně popsat jako komunikační nástroj mezi webovými stránkami a internetovými vyhledávači a jestliže tu komunikace nevázne a je na solidní úrovni, pak se můžeme těšit na to, že nás vyhledávač bude zařazovat při hledání relevantních klíčových slov co nejvíce do popředí, kde je zpravidla větší pravděpodobnost úspěšně zvládnuté akce (uskutečněné objednávky nebo kontaktu) ze strany zákazníka. Optimalizací SEO se právě zabývá online marketing a využívá k tomu celou řadu strategických nástrojů.

PPC kampaně. PPC kampaně jsou součástí strategie SEO a starají se o to, aby byly zboží nebo služby ve vyhledávačích vhodně propagovány na přední pozici prostřednictvím malého obrázku a textového popisku. PPC kampaň je velmi výhodným typem reklamy a já osobně ji využívám téměř denně. Představte si, že potřebuji koupit pytel ovesných vloček o hmotnosti 20 kg s množstevní slevou. Zadám tento klíčový výraz do vyhledávače a na prvních místech se zobrazí ty weby, které mají dobře zvládnutou PPC reklamu. Jestliže tu objevím vhodný zdroj levných a přesto kvalitních vloček, nemám potřebu prohledávat spoustu dalších odkazů a vyberu si k nákupu právě tento zdroj.

Sociální sítě. Sociální sítě dnes využívá obrovské množství lidí a je tedy nutné s nimi počítat, jestliže chceme v podnikání na webovém prostoru uspět. Právě skrze tyto platformy lze získat řadu zákazníků či spolupracovníků a touto problematikou se zabývá i online marketing v Brně.